لوستر,لوستر برنزی

نکاتی درباره استفاده از لوستر جهت نورپردازی در دکوراسیون داخلی

  • سه شنبه 5 آذر 1398
  • 1291 نفر

نکاتی جالب در مورد استفاده لوستر برای نورپردازی در دکوراسیون داخلی.

همواره نورپردازی یکی از قسمت‌های اصلی دکوراسیون می‌باشد، در واقع نحوه دیده شدن نورپردازی با نحوه دیده شدن ارتباط مستقیم دارد به همین دلیل نورپردازی فراتر از یک المان کاربردی می‌تواند در زیبایی دکوراسیون اتاق تاثیر زیادی داشته باشد. لامپ‌های آویز، رومیزی و ایستاده فقط چند نمونه از انواع لامپ هستند، با انتخاب صحیح نوع نورپردازی و منبع نور می‌توان دکوراسیون اتاق را کامل کرد. اما برای داشتن یک دکوراسیون شیک و ابدی، هیچ چیز نمی‌تواند جای لوستر را بگیرد.

لوستر را می‌توان در هر اتاقی نصب نمود، به دلیل اینکه نه تنها نور اتاق را از بهترین فضا ممکن تامین می‌نماید بلکه لوستر به عنوان یکی از بخش‌های طراحی دکوراسیون نظر خهر فردی را به خود جلب می‌کند، با این همه نکات مثبت استفاده از لوستر چالش‌هایی دارد، دانستن اندازه مناسب لوستر یا ارتفاع آویزان کردن آن می‌تواند گیج کننده باشد، با فهمیدن چند نکته ساده در رابطه با استفاده لوستر در رابطه با دکوراسیون داخلی همه چیز آسان می‌شود.

نکاتی در استفاده از لوستر

موقع انتخاب لوستر به اندازه‌ی آن دقت نمایید. فرمولی ساده وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید اندازه‌ی تقریبی لوستر را به دست آورد. ابعاد اتاق را به فوت با هم جمع نموده و تا قطر لوستر بر حسب اینچ به دست آورید. جهت تبدیل نمودن متر به فوت عدد را در 3.3 و جهت تبدیل کردن اینچ به سانتی متر، عدد را در 2.54 ضرب نمایید.

جهت انتخاب لوستر اتاق پذیرایی، نباید از این قانون استفاده کرد، و اندازه‌ی میز را هم باید در نظر گرفت. قطر لوستر اتاق پذیرایی باید نصف یا دو سوم عرض میز باشد

در دکوراسیون اتاق پذیرایی کوچک، از لوسترهای بزرگ استفاده نمایید. اگر این کار را انجام می‌دهید، لوستر را به سقف نزدیک نمایید تا زیادی در چشم نباشد

حتی‌المقدور  فاصله‌ی لوستر از دیوارها نباید کمتر از 1.2 متر باشد. همچنین فاصله‌ی لوستر از مبلمان یا کابینت و قفسه‌ها نباید کمتر از 120 سانتی‌متر باشد. رعایت نمودن این قانون در دکوراسیون اتاق‌های کوچک همیشه مقدور نیست اما بهتر اینه آن را به یاد داشته باشید.

لوستر مجلل

فاصله‌ی لوستر بالای میز غذاخوری از میز باید 75 سانتی‌متر تا 1 متر باشد. ارتفاع لوستر باید به اندازه‌ای باشد که محیط مورد نظر را روشن نماید و سر کسی هم به‌ آن برخورد نکند.

لوسترهای تزئینی را به میز نزدیک ننمایید. نظر به اینکه لوسترهای مجلل و تزئینی خیلی به چشم می‌آیند، می‌توانید این قوانین را نادیده گرفته و آن‌ها را چند سانتی‌متر بالاتر نصب نمایید. ارتفاع لوستر جلوی دبر ورودی می‌بایست از زمین دو متر باشد. همچنین در دکوراسیون اتاق‌های بزرگ به‌جای یک لوستر بزرگ، از دو لوستر کوچک‌تر استفاده نمایید. از لوستر می‌توان در تمام اتاق‌های خانه استفاده نمود. در اتاق خواب، آشپزخانه، دستشویی و حتی اتاق کار از لوستر استفاده نمایید.

درباره سبک لوستر کمی تجربه‌گرا باشید. گاهی وقت‌ها یک لوستر مدرن در اتاقی پر از عتیقه عالی می‌باشد و یک لوستر عتیقه، بعدی جدید به دکوراسیون مدرن اضافه نمود.

برای هر لوستر در خانه یک دیمر نصب نمایید. دیمر این امکان را به شما خواهد داد که نورپردازی اتاق را با توجه به مناسبت‌ها و شرایط مختلف تنظیم نمود.

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787