لوستر ,نصب لوستر ,لوستر برنزی

نکات کلیدی در استفاده از لوستر

  • دوشنبه 11 آذر 1398
  • 1660 نفر

شرح یکسری نکات جهت استفاده صحیح از لوستر

همواره نور لازمه هر خانه بوده، و هیچ وقت نمی‌توان در خانه‌ای بدون نور و زندگی کرد به این دلیل از قدیم‌الایام تا به امروز روش‌ها و امکاناتی مختلف جهت تامین نور کافی منزل وجود داشته و دارد، از آتش و شمع بگیر تا پیدایش برق و لامپ صد، لوستر و ...

امروزه از لوسترهای زیبا و گرانبهایی که روشنایی قابل توجهی را به خانه می‌بخشد استفاده می‌کنند، نکته حائز اهمیت این است که می‌بایست در نحوه نصب و جانمایی آنها نکات ایمنی و فنی را به صورت کامل رعایت نموده تا بتوانید به آسانی از آنها استفاده نمایید و حادثه آفرین نباشد.

چه نکاتی را در زمان نصب لوستر با رعایت کرد؟

در هنگام نصب لوستر می‌بایست نکات زیر را در نظر گرفت:

ایمنی لوسترها

مکان استقرار مناسب

همسانی سقف‌ها و لوسترها

هدف از نصب لوستر

ایمنی لوسترها

همان‌طور که لوستر از یک مجموعه با چراغ‌های متعدد ساخته شده که با هم خاموش و روشن می‌شوند، لذا باید جهت تامین برق مورد نیاز  لوستر نکاتی را رعایت نمود و حتما از یک کارشناس نصب کمک بگیرید تا شما را در مورد مقدار برق مورد نیاز و همچنین مکان مناسب نصب لوستر راهنمایی نماید.

همین‌طور توجه نمایید که در زمان نصب لوستر حباب‌های آن را باز نموده و بعد از پایان نصب دوباره حباب‌ها را ببندید. این کار موجب می‌شود تا از شکستن حباب‌ها جلوگیری نمایید. البته در هنگام خرید لوستر از فروشنده راهنمای نصب را مطلع شوید

نکته مهم دیگری که در زمان نصب باید به آن توجه داشت، وزن لوستر است و باید از میزان تحمل سقف خانه خود و وزن لوستر آگاه باشید. زیرا در صورتی که سقف خانه تحمل نصب لوستر را نداشته باشد، باعث ترک خوردگی و حتی فروریختن سقف و شکستن لوستر شما می‌شود. رعایت این نکته بسیار مهم است، زیرا نه تنها از خسارت مالی جلوگیری می‌کنید، بلکه خطرات جانی را نیز از بین میبرید.

نصب لوستر

نکته دیگر این که کابل آویزان از سقف باید آن اندازه استحکام داشته باشد که بدون اینکه بریده یا از سقف جدا شود تاب تحمل وزن لوستر را داشته باشد.

مکان استقرار مناسب

معمولا در هر سقفی لوسترها را به صورت فرد نصب می‌کنند و این کار باعث می‌گردد که نور بیشتری از سقف به سمت فضای خانه بتابد. البته مهم است که بدانید از لحاظ زیبایی بصری، اعداد فرد زیبایی بیشتری ایجاد می‌کنند. از این رو اگر لوسترها را به عدد فرد مثل سه یا پنج نصب کنید، حالت مدوری از نور ایجاد می شود که تونلی از نور را وارد خانه شما می‌نماید. فرد بودن لوستر‌ها یک هماهنگی مناسبی با چیدمان دیگر وسایل منزل به وجود می‌آورد.

جهت اینکه زیبایی لوستر بیشتر به چشم بیایید، حتما در قرارگیری آن نهایت دقت را به خرج دهید. برای مثال در صورتی که در منزل خود مبلمان استیل دارید به گونه‌ای لوستر را نصب کنید که با انعکاس نور توسط مبلمان، روشنایی دو چندانی به اطراف ساطع و خانه شما غرق در نور و روشنایی شود.

همسانی سقف‌ها و لوسترها

نکته مهمی که باید به آن اشاره نمود این است که، برای هر سقفی نمی‌توان از هر لوستری استفاده کرد و بسته به بلندی یا کوتاهی سقف خانه، باید لوستری متناسب با آن را خریداری کنید. برای مثال برای سقف‌های کوتاه باید از لوستر‌های سقفی یا همان چسبیده به سقف استفاده کرد و برای سقف‌های بلند می‌توانید از آویزهای بلند استفاده کنید تا با نزدیک کردن لوستر به سطح خانه، نور و زیبایی بیشتری به خانه شما ببخشد. به همین علت مهم است که بین سقف خانه و لوستر یک همسانی مناسبی وجود داشته باشد.

هدف از نصب لوستر

درسته که با چند لامپ هم می‌توان خانه را روشن کرد، اما از آنجایی که زیبایی و زیبایی پسندی در سرشت هر انسانی وجود دارد، به همین علت همیشه به دنبال ایجاد تنوع در سبک زندگی خود می‌باشد. وجود لوستر در هر خانه راهی جهت عملی کردن همین اندیشه زیبایی پسندی است. البته یادمان نرود که هر فضایی به مقدار مشخصی از نور نیاز دارد. برای مثال در اتاق های کوچک و یا حتی اتاق‌هایی که مخصوص کودکان است نباید از لوستر‌های بزرگ و چند شاخه استفاده کرد بلکه باید از لوستر‌هایی با تعداد شاخه‌های کمتر بهره برد.

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787