23 مدل لوستر لابی 2018

  • سه شنبه 13 آذر 1397
  • 5974 نفر

لوستر لابی یکی از اصلی ترین ارکان طراحی دکور لابی هاست که با توجه به اندازه محیط و میزان نور مورد نیاز و زیبایی ان را انتخاب میکنند | تولیدی لوستر شب نما 09122621787

مدل های لوستر لابی 2018

لوستر لابی : اگر به دنبال طراحی دکوراسیون لابی هستید، حتما به بخشی میرسید که پای نور به وسط میآید. بهترین طراحی های لابی در همه دنیا، بخش اعظم جذابیت خود را مدیون نوع و میزان نورپردازیشان هستند. به بیان ساده میتوان گفت که نورپردازی در این فضاها علاوه بر نقش اصلی که ایجاد روشنایی است فراتر میرود و به عنوان یک فاکتور اصلی در طراحی دکور بیان میشود. انتخاب مناسب لوستر در لابی می تواند باعث جذابیت دکوراسیون شود و این یعنی اگر بخواهیم یک دکور زیبا ایجاد کنیم، نباید نقش لوستر را دست پایین بگیریم. برای یافتن بهترین گزینه از میان لوسترها برای لابی باید به چند نکته مهم زیر توجه داشته باشید که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

 

بلندی لوستر لابی

لوستر لابی معمولا با توجه به ارتفاع زیاد سقف های لابی در ارتفاع بالا نصب می شوند. به علت ارتفاع بالای سقف لابی ها میتوان ارتفاع لوستر ها را بیشتر گرفت. به طور کلی، لوسترهایی که در لابی ها نصب می شوند، قد بلندی داشته و که از یک تا چند متر میرسند. تقریبا تا هر حدی که مشکل سرگیر شدن به وجود نیاید، می توان ارتفاع لوستر را زیاد در نظر گرفت.

 

تعداد لوستر لابی

تعداد لوستر به فضای شما بستگی دارد یعنی برای روشن کردن فضای لابی چند لامپ لازم است. ممکن است در یک لابی کوچک یا متوسط بتوان از یک لوستر استفاده کرد، اما در لابی های بزرگ تر باید تعداد لوسترها افزایش داد تا همه محیط را روشن کرد. البته زیاد بودن لوسترها هم خوب نیست. همچنین باید فاصله بین دو لوستر هم درست در نظر گرفته شود.

 

لوستر لابی

مدل لوستر لابی

مدل لوستر لابی معمولا ساده نیست. لابی ها به علت روشنایی زیادی که نیاز دارند با لوسترهای بزرگ و پر نور و آنچنانی دکور می شوند. در بیشتر لابی ها از لوسترهای کلاسیک در ابعاد خیلی بزرگ استفاده می شود. البته می توان از نمونه های مدرن و امروزی تر نیز استفاده کرد، اما به هر حال، لوستری که انتخاب میکنید باید جذابیت زیادی ایجاد کند و نقش دکوراتیو داشته باشد.

 

لوستر برای لابی

نور لوستر لابی

نور لازم برای لوستر لابی شامل این می شود که از چه نوع لامپی برای روشن کردن فضا استفاده کنید. لوستر لابی شما باید پرنور باشد، زیرا فضای لابی در حالت تاریک اصلا مناسب نیست. آفتابی یا مهتابی بودن نور هم به رنگ های استفاده شده در دکوراسیون و رنگ و سبک حاکم بر لابی بستگی دارد. معمولا در سبک های کلاسیک از رنگ آفتابی و در سبک های مدرن از رنگ مهتابی استفاده می شود.

 

لوستر لابی شیک

سایز لوستر لابی

قاعدتا لوستری که در یک فضای بزرگ نصب می شود با لوسترهایی که در خانه ها و سایر فضاهای کوچک تر نصب میشود ، تفاوت اندازه زیادی دارد. لوسترهای مورد استفاده در لابیها عمدتا خیلی بزرگ هستند. این لوسترها چند برابر برزگتر از آن هایی که در فضاهای دیگر وجود دارند هستند. سایز لوستر لابی به مساحت و بزرگی فضای لابی و مخصوصا ارتفاع سقف بستگی دارد و هر چه فضا بزرگ تر باشد، لوستر نیز بزرگ تر خواهد بود.

 

لوستر لابی مدرن

لوستر لابی

لوستر لابی

لوستر لابی مدرن

لوستر با کلاس لابی

لوستر لابی

لوستر لابی شیک

لوستر لابی

لوستر لابی

لوستر لابی

لابی لوستر

لوستر لابی

لوستر لابی

لوستر لوکس

با سپاس از همراهی شما

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787