لوستر مدرن

  • سه شنبه 15 مرداد 1398
  • 4383 نفر

در لوسترهای مدرن که دارای روشنایی کمی هستند برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و لوسترهای کلاسیک و بزرگ و کریستال که پرنور هستند برای دکوراسیون های کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

در هنگام انتخاب مدل لوستر پذیرایی باید به سبک دکوراسیون داخلی سالن پذیرایی توجه کنید. لوسترهای مدرن که دارای روشنایی کمی هستند برای دکوراسیون های مدرن مناسب هستند و لوسترهای کلاسیک و بزرگ و کریستال که پرنور هستند برای دکوراسیون های کلاسیک می توانند انتخاب ایده آل و مناسبی باشند.

سبک و رنگ و مدل لوستر باید با سایر وسایل موجود در دکوراسیون پذیرایی همخوانی و مطابقت داشته باشد تا دکوراسیون پذیرایی ایده آل و مناسب تر به نظر برسد. مدل لوستر پذیرایی را بهتر است از بین طرح های به روز و زیبا انتخاب کنید تا در صورت عوض کردن وسایل منزل تان نظیر مبلمان و پرده و …. مدل و طرح لوستر با وسایل جدید منزل تان مطابقت داشته باشد.

طراحی و ساخت انواع لوسترهای روز دنیا با بهترین کیفیت و قیمت مناسب را با لوستر شب نما تجربه کنید

لوستر شب نما با ۲۵ سال سابقه درخشن در تولید لوستر و تخصص در تولید لوستر های برنزی

لوستر جزو اکسسوارهای پر تنوع است که برای تزین خانه هایی با دکوراسیون های مدرن و یا مجلل قابل مچ شدن را دارد. زمانی که اسم لوستر برده می شود اول از همه به یاد لوسترهایی با توپک های کریستالی و یا لوسترهای طلایی می افتیم که در خانه های مجلل دیده ایم و به همین دلیل ورود آن را به سبک دکوراسیون مدرن درست نمی دانیم اما در تصاویر می بینید که در آخرین طراحی های دکوراسیون داخلی مدرن به وفور استفاده از لوسترها دیده می شود.

لوستر مدرن در حالت کلی به دسته ای از لوستر گفته می شود که بر خلاف انواع مدل لوستر مانند لوستر کلاسیک ، شاخه ای و سایر مدل های مرسوم ؛ به دور از زرق و برق و در اشکال منظم و ساده تولید می شوند . برای نشان دادن پر زرق و برق بودن محیط داخلی و دکوراسیون خانه هیچ چیز بیشتر از رفتن به یک فروشگاه لوستر و خرید لوستر با تعداد زیادی کریستال و لامپ ، ذهن را به خود مشغول نمی کند .

یکی از مزیت های بزرگ لوستر های مدرن این است که در جنس های متفاوت با استایل ها و فرم های بسیار خلاقانه و جالب طراحی و تولید می شوند. مثل برخی لوسترهای فلزی با شاخه های صاف و مستقیم که از وسط آنها نوارهای ال ایی دی رد شده است. البته شاید فکر کنید که در یک لوستر مدرن خبری از کریستال های زرق و برق دار نباشد اما این فکر اشتباه است، اتفاقا یکی از زیباترین طرح های لوستر مدرن را، همین مدل های کریستالی تشکیل می دهند.
 

 

لوستر مدرن

لوستر آفتابگردان: آفتابگردان فضای زندگی را روشن تر می کنند. این ایجاد رنگارنگ به عنوان محوری در بالای تختخواب یا میز شما عمل می کند.

لوستر مدرن

 

    لوستر آلومینیومی مش کروی: استیل ضد زنگ این لوسترهای درخشان را ساخته است ، مناسب برای  اتاق خواب.

 

لوستر مدرن

لوستر فلزی گلوب فاین: گلدان فلزی آهن و طلا برای ایجاد این لوستر با ظاهری عتیقه ، رویای یک اتاق غذاخوری با سه لامپ به سبک شمع ترکیب شده اند. هالوژن آن را به سختی برای فیکسچر صرفه جویی در انرژی الکتریکی کنید.

 

لوستر مدرن 

لوستر سقفی مدرن Flush Mount: لوسترهای عنکبوتی می توانند با سقف خیط و پیت کنند. هشت لامپ در فلز سیاه اتاقهای غذاخوری را به سبک صنعتی تکمیل می کنند.

 

لوستر مدرن

لوستر آشپزخانه مدرن: یک لوستر مدرن با پیچ و تاب بگیرید. این دوک لامپ LED یک قطعه هنری ظریف را در ناهار خوری یا سالن شما ایجاد می کند و فقط 15 دقیقه برای مونتاژ آن لازم است.

 

لوستر مدرن

لوستر کریستالی مستطیل مدرن: گلس را به انتخابتان خود اضافه کنید. این لوستر زرق و برق دار اما در عین حال ساده ، کریستال ها و استیل ضد زنگ را با روکش کرومی ترکیب می کند.

 

نمونه هایی از لوستر مدرن

لوستر مدرن

 

لوستر مدرن

 

 

لوستر مدرن

 

لوستر مدرن

 

لوستر مدرن

 

لوستر مدرن

 

لوستر مدرن

 

لوستر مدرن

 

 

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787