لوستر چوبی ، نکات مهم درباره اتخاب لوستر

  • جمعه 22 شهریور 1398
  • 6587 نفر

لوستر های چوبی برای خانه ها با دکوراسیون های مختلف مناسب است و این لوستر ها به راحتی با دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شود.لوستر های چوبی به سه شکل شاخه ای و سقفی و آویز در بازار موجود هستند.از لوستر های چوبی اغلب بعنوان لوستر آشپزخانه، لوستر اتاق خواب و در راهرو و اتاق نشیمن استفاده می شود.

دلیل استفاده از لوستر

لوستر از انواع تجهیزات و وسایل زیبا برای تزیین منزل است که علاوه بر نورپردازی می تواند به دکوراسیون منزل شما جلوه و شکوه بیشتری ببخشد.بسیاری از مشتریان به دنبال ست کردن لوستر آشپزخانه با لوستر پذیرایی خود هستند، این مورد در فضاهایی که آشپزخانه و پذیرایی دکور کاملا مشابهی دارند و بهم آمیخته شده اند، بهترین حالت است. این در حالی است که بیشتر آشپزخانه های امروزی دکوراسیونی کاملا متفاوت با پذیرایی دارند و اغلب با کابینت های ام دی اف تزئین شده اند. لوسترهایی از جنس چوبی از انواع لوستر های مدرن و شیک است که امروزه توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است. برای اینکه خانه ی خود را زیبا کنید حتمی باید لوستر مناسب برای ان محیط را انتخاب کنید برای مثال برای اتاق پذیرایی لوستری را انتخاب کنید که مناسب محیط ان باشد سعی کنید در انتخاب لوستر نیز به محیط خانه ی خود توجه کنید. 

لوستر چوبی

استفاده از لوستر چوبی

لوسترهایی از جنس چوبی از انواع لوستر های مدرن و شیک است که امروزه توجه اغلب افراد را به سوی خود جلب کرده است. انواع مدل لوستر چوبی به دلیل رنگ طبیعی که دارند به دکوراسیون داخلی منزل شما جذابیت خاصی را می بخشند.اگر سقف اتاق شما مدرن است سعی کنید از لوستر های مدرن استفاده کنید تا باعث افزایش زیبایی خانه شود علاوه بر این قیمت بسیار مناسب این محصولات نسبت به نمونه های مشابه و وجود سرپیچ معمولی که امکان نصب لامپ با توان های مختلف را به شما می دهد، نیز از نقاط قوت این محصولات زیبا هستند لوستر های چوبی در دو مدل دیواری و آویز موجود هستند و در ساخت این مدل لوستر ها اغلب از ترکیب فلز با چوب و یا از ترکیب شیشه با چوب استفاده می شود.

لوستر چوبی مناسب پذیرایی

لوستر چوبی برای چه مکانی مناسب است

لوستر های چوبی برای خانه ها با دکوراسیون های مختلف مناسب است و این لوستر ها به راحتی با دکوراسیون های مختلف هماهنگ می شود.لوستر های چوبی به سه شکل شاخه ای و سقفی و آویز در بازار موجود هستند.از لوستر های چوبی اغلب بعنوان لوستر آشپزخانه، لوستر اتاق خواب و در راهرو و اتاق نشیمن استفاده می شود.

لوستر چوبی

هنگام خرید لوستر به چه چیزی باید دقت کنیم

برای خرید یک لوستر مناسب نیز به نکات زیادی باید توجه کنید یکی از مهم ترین نکاتی که باید حتمی بهش توجه کنید اندازه لوستر است حتمی به اندازه لوستر توجه کنید تا برای خانه ی خود یک لوستر مناسب خرید کنید باید لوستر مناسب فضای اتاقی که میخرید باشد اندازه و طرح لوستر های اتاق پذیرایی با اتاق خواب کاملا متفاوت استاز لوستر های چوبی اغلب بعنوان لوستر آشپزخانه، لوستر اتاق خواب و در راهرو و اتاق نشیمن استفاده می شود و با توجه به اینکه در دکوراسیون داخلی اغلب اتاق خواب ها و آشپزخانه ها از چوب و یا طرح های چوبی استفاده می شود لوستر های چوبی می توانند به دکوراسیون این مکان ها جذابیت خاصی را ببخشند.به جرات می توان این نوع لوستر را پر طرفدار ترین نوع لوستر برای آشپزخانه با کابینت ام دی اف نامید. دلیل این اشتیاق هارمونی بسیار عالی آویز های چوبی با این نوع کابینت است. اولین نکته در مورد انتخاب سایز مناسب لوستر، ارتفاع سقف خانه است.  انتخاب لوستر برای مکان مورد نظر به جنس، طرح و رنگ آن دقت کنید تا به سبک دکوراسیون بیاید. چرا که مدل لوستر در زیباتر شدن دکوراسیون داخلی اثرگذار است. در این مطلب انواع نمونه های لوسترهای چوبی مدرن و جذاب را مشاهده کردید. امیدواریم مدل لوستر چوبی را در دکوراسیون داخلی منزل خود استفاده کنید.اگر لوستر را برای اتاق غذاخوری یا آشپزخانه می خواهید باید به شکل میز غذاخوری توجه کنید. توجه داشته باشید که لوسترها در اینگونه فضاها حکم مکمل را دارند و نباید بر محیط غذاخوری غلبه داشته باشند.لوسترهای چوبی شاخه ای به دو صورت رو به بالا و رو به پایین ساخته می شوند. که بر خلاف تصور مبنی بر این که لوستر هایی که رو به پایین هستند دارای نور بیشتری هستند، مبحث نور به المان های زیادی بستگی دارد که از جمله می توان به ارتفاع و قطر دهانه حباب و همچنین ضخامت حباب نام برد.

لوستر چوبی

 

لوستر چوبی
 

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787