در هنگام خرید لوستر برنزی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

  • شنبه 30 شهریور 1398
  • 3711 نفر

لوستر پذیرایی مدل‌هاي سنتي شبيه به اين به خاطر جنس و لاله‌هايي كه در آن به كار رفته يادآور خانه مادربزرگ‌هاي‌مان است.

معمولا اولین چیزی که در نور پردازی استفاده می‌شود لوستر است، و شما هر بار که به مکان تازه ای وارد می‌شوید اگر نور پردازی مناسبی داشته باشد در خاطر شما به خوبی ثبت می‌شود و احساس خوب خود را هرگز فراموش نمی‌کنید؛ دلیل آن استفاده از لوستر مناسب است. در نور پردازی، لوستر و هر نوع چراغ سقفی حرف اول را می‌زنند و کاربرد بسیاری دارند. لوستر‌ها و چراغ‌های سقفی‌ای که انتخاب می‌کنید باید هماهنگ با خانه و سبک دکور شما باشد. برای مثال زمانی که سبک دکوراسیون منزل شما مدرن است؛ استفاده از لوستر سبک قدیمی با فضا همخوانی ندارد

لوستر پذیرایی

لوستر پذیرایی

مدل‌هاي سنتي شبيه به اين به خاطر جنس و لاله‌هايي كه در آن به كار رفته يادآور خانه مادربزرگ‌هاي‌مان است. اين لوسترها كه طرح‌هاي آشناي ايراني و بومي دارند، براي فضاهايي مناسب‌ترند كه روح حاكم بر چيدمان‌شان كلاسيك باشد. در بيشتر مدل‌ها روي ستون و شاخه‌هاي لوستر هم با دست كار مي‌كنند كه باعث زيبايي بيشتر آن مي‌شود. تنها مشكل اين لوسترها وزن زياد و احتمال سياه شدن آن در اثر مرور زمان است. اگر پول زيادي براي خريد لوستر كنار گذاشته‌ايد بهتر است سراغ جنس اصل آن برويد كه با برنز، برنج، نقره يا آب طلا ساخته شده است اما اگر بودجه‌تان محدود است لوسترهاي طرح برنز در بازار زياد است.

اندازه لوستر برنزی


بزرگی و کوچکی لوستر انتخابی‌تان کاملا بستگی به فضای نشیمن‌تان دارد. در فضاهای بزرگ دست‌تان برای تعیین اندازه لوستر باز است و در عوض برای فضاهای کوچک باید لوسترتان شاخه‌ها و چراغ‌های کمتری داشته باشد؛ چون اگر نور و روشنایی‌تان زیاد باشد،روشن کردن تعداد زیادی لامپ در زمانه‌ای که مدام شعار «لامپ اضافی خاموش» سر داده می‌شود اصلا کار درستی نیست. از طرف دیگر، نور کم هم برای اتاق‌های بزرگ، فضا را دلگیر می‌کند. اگر چشم‌ها را هم ضعیف نکند قطعا فضا را گرفته و دلگیر خواهد کرد.

ارتفاع سقف برای نصب لوستر

توجه به ارتفاع و بلندای سقف هنگام انتخاب لوستر خیلی مهم است. اگر سقف پذیرایی‌تان بلند است، لوسترهای آویزدار و چند طبقه انتخاب خوبی برای منزل‌تان شماست و اگر سقف کم‌ارتفاعی دارید، پیشنهاد ما به شما تهیه لوستر سقفی است که هم کوتاهی سقف شما کمتر نشان داده شود و هم اینکه مزاحمت برای اهالی خانه ایجاد نکرده و تبدیل به یک مانع نشود و در ضمن زیبایی آن تحت‌ تاثیر فضای کم‌ارتفاع قرار نگیرد. در این میان کمک گرفتن از دیوارکوب یا یک آباژور هماهنگ با لوستر در خانه‌‌های با سقف کوتاه روش بسیار خوبی برای تنظیم نور فضاست.     

خرید لوستر برنزی با شید

موقع خريد علاوه بر زيبايي، به جنس شيد و آستر آن هم دقت كنيد تا دماي لامپ‌ها آسيبي به آن نرساند. سعي كنيد شيدها را از رنگ‌هاي معمول‌تري انتخاب كنيد تا با رنگ‌هاي زيادي هماهنگ شوند. دراین صورت با تعويض مبلمان و پرده‌ها باز هم لوسترتان با وسايل خانه هماهنگ است.

لوستر شاه عباسی

محصولات پیشنهادی: نمونه محصولات لوستر شاه عباسی

لامپ ها بسیار مهم هستند

یکی از مهمترین نکاتی که برای خرید لوستر باید در نظر بگیرید این است که لوستر مورد نظر ظرفیت چند لامپ را دارد؟ بدیهی است که هر چه تعداد آن بیشتر باشد فضایی روشن تر برای شما فراهم خواهد کرد. البته اگر لوستر را بخاطر جنبه زیبایی و دکوراسیون آن در نظر دارید لوسترهایی با لامپ های کمتر برای شما مناسب تر خواهد بود، اما اگر روشنایی گزینه بسیار مهمی برای شما می باشد حتما لوستری با ظرفیت تعداد لامپ های بیشتر خریداری کنید.

لوستر برنزی

چه تعداد لوستر نیاز است؟

انتخاب تعداد لوسترها هم به اندازه فضا بستگی دارد. برای مثال، اتاقی بزرگ و سالنی وسیع به چند عدد لوستر نیاز پیدا می‌کند. البته بحث سلیقه هم در این‌جا شرط است. برای مثال، برخی ترجیح می‌دهند برای فضایی بزرگ، یک لوستر بزرگ و تجملی در مرکز سقف استفاده کنند و برخی دیگر هم ترجیح می دهند که از چند لوستر کوچک‌تر در نقاط مختلف بهره ببرند. برای تزئین اوپِن آشپزخانه یا به طور کلی، قسمت‌هایی از خانه که چند عدد لوستر کوچک در کنار هم، هارمونی و ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند هم بحث بزرگی و کوچکی فضا تا حدی کنار گذاشته می‌شود. دراین‌باره در ادامه بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787