انتخاب لوستر اتاق خواب

  • شنبه 30 شهریور 1398
  • 6979 نفر

در طراحی اتاق خواب از آن استفاده نمایید. نورپردازی به وسیله این آباژورها بیش تر جنبه کاربردی داشته و در کنار آن باید از روش نورپردازی عمومی نیز استفاده نمایید. لوسترهای شمعدانی فقط برای اتاق های سنتی نیستند.

انتخاب لوستر مناسب برای اتاق خواب

در خانه های امروزی یکی از مهم ترین بخش های خانه اتاق خواب است .اگر قصد دارید یک فضای شیک و رمانتیک برای خود در اتاق خواب درست کنید حتمی به دکوراسیون داخلی آن بیشتر توجه کنید. استفاده از وسایل تزئینی در همه ی بخش های خانه باعث زیبایی و شیک بودن آن بخش از خانه میشود یکی از بهترین وسایل تزئینی در دکوراسیون داخلی خانه لوستر است استفاده از لوستر در اتاق خواب باعث میشود فضای اتاق زیباتر و شیک تر باشد  اما باید در انتخاب لوستر نیز دقت کنید و لوستر مناسب برای اتاق خود انتخاب کنید. استفاده از لوستر با توجه به سبک خانه ی شما متفاوت است برای مثال اگر سبک خانه ی شما کلاسیک است از لوستر در طرح کلاسیک استفاده کنید اگر از سبک دیگر استفاده کنید زیبایی خانه را کاهش میدهد و اگر از سبک های مختلف در یک خانه استفاده کنید و همه ی وسایل های خانه با هم هماهنگ نباشد باعث شلوغ بودن فضای خانه و کاهش زیبایی و شیک بودن دکوراسیون داخلی خانه میشود.

لوستر
لوستر اتاق خواب : لوستر های مجلل از جمله عناصر زیبایی بخشی هستند که در دوره ویکتوریایی برای به نمایش گذاشتن تجمل در اتاق خواب هایی به سبک باروک و کلاسیک به کار برده می شدند. دوره مدرن کاربرد دیگری از عناصر روشنایی را با خود به همراه آورد و امروزه بیشتر افراد در اتاق خواب های خود از آباژور ها، چراغ های دیواری، چراغ های ایستاده و لوستر های سقفی در کنار یکدیگر استفاده می کنند.

اتاق خواب
ست کردن لوستر و کاغذ دیواری

به منظور ست کردن وسیله روشنایی و کاغذ دیواری، باید از رنگی که در کاغذ دیواری استفاده شده است برای انتخاب لوستر استفاده نمایید. استفاده از این ایده هیچ گاه قدیمی نشده و زیبایی چشم نوازی به همراه دارد. اگر در طراحی کاغذ دیواری که در اتاق خواب مورد استفاده قرار داده اید، از رنگ های مختلف استفاده شده است، می توانید به ست کردن لوستر با یکی از رنگ های آن اقدام نمایید. آن چه که در این تصویر مشاهده می نمایید، نمونه ای از اجرای این ایده می باشد.

لوستر اتاق خواب
لوستر اتاق خواب باید به چه شکلی باشد؟

اتاق خواب ها از نظر ساختاری مکان هایی برای آرامش و استراحت کردن هستند و انتخاب عناصر روشنایی بخش اتاق نیز باید بر همین اساس صورت بگیرد. ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که لوستر های مرکزی اتاق که به عنوان عنصر اصلی نور پردازی ایفای نقش می کنند، به تنهایی کافی نیستند. زیرا در طراحی اتاق خواب لازم است که در کنار و یا بالای تخت نیز از عناصر روشنایی کمکی استفاده شود.

لوستر اتاق خواب
لوستر با اشکال منحصربفرد

استفاده از یک لوستر که از طرح ویژه ای برخوردار است، نمونه ای مناسب برای استفاده در اتاق خواب می باشد. برای مثال می توان به یک لوستر که ظاهری شبیه به مکعب دارد، اشاره کرد. برای ایجاد نمایی زیباتر می توانید از یک آباژور که ظاهری مشابه با لوستر دارد نیز استفاده نمایید. این کار باعث ایجاد انسجام در فضای اتاق خواب نیز خواهد شد.

اباژورپ

استفاده از آباژور

استفاده از آباژور یا لامپ های رومیزی از دیگر نمونه انواع وسایل روشنایی است که می توانید در طراحی اتاق خواب از آن استفاده نمایید. نورپردازی به وسیله این آباژورها بیش تر جنبه کاربردی داشته و در کنار آن باید از روش نورپردازی عمومی نیز استفاده نمایید.
لوسترهای شمعدانی فقط برای اتاق های سنتی نیستند. مدل مدرن آنها هم می تواند اتاق خواب را روشن کند و هم آمبیانس گرم و خوشایندی در اتاق فراهم کند، بدون آنکه زیادی جلب توجه کند. لوستر شمعدانی مشکی هم تنوع تازه ای از مدل های قدیمی است و برای این اتاق مدرن کاملاً مناسب است. تضاد رنگ سفید غالب اتاق با این شمعدان بزرگ حالت مدرنی به آن داده است.

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787