مزایای استفاده از لوستر های برنزی و قیمت آن

  • شنبه 19 مرداد 1398
  • 6344 نفر

اصالت، زیبایی و ماندگاری از علل ماندگاری و محبوبیت لوسترهای برنزی میان مشتریان است. صد البته به علت قدمت دیرینه ی استفاده از فلز برنز در صنایع دستی ما، استفاده از این لوستر، به نوعی نمایانگر فرهنگ و تاریخچه باستانی ماست.

اصالت، زیبایی و ماندگاری از علل ماندگاری و محبوبیت لوسترهای برنزی میان مشتریان است. صد البته به علت قدمت دیرینه ی استفاده از فلز برنز در صنایع دستی ما، استفاده از این لوستر، به نوعی نمایانگر فرهنگ و تاریخچه باستانی ماست. ضمنا از دوام و استحکامی که لوسترهای برنزی برخوردارند نباید غافل بود. از این سبک لوستر می توان در سالن های تشریفاتی،اتاق های پذیرایی و یا هر کجا که نیاز به شکوه و جلال است، استفاده کرد و در کنار آن به منظور جلوه و نمود بیشتر از سایر تزئینات برنزی نیز در دکوراسیون منزل استفاده کرد.

لوستر برنزی

قیمت لوستر

قیمت لوستر به عوامل زیادی از جمله جنس لوستر ، نوع ساخت ، مدل لوستر ، جنس کریستال ها ، نوع لامپ های استفاده شده ، ارتفاع لوستر ، امکانات جانبی لوستر از جمله استفاده از گردانده ها ، نورپردازی ها و اسپیکر های استفاده شده مانند آنچه در لوستر های مدرن وجود دارد بستگی دارد و همانطور که گفته شد این قیمت‌ها از چند ده هزار تومان آغاز و حتی تا چند ده میلیون تومان هم ادامه دارد .  معمولا لوستر های مدرن قیمت کمتری دارند که شاید یکی از دلایل محبوبیت بیشتر این مدل ها همین قیمت رقابتی در مقابله با لوسترهای کلاسیک ،  برنزی و کلاسیک است .

برای مشاهده لوستر های برنزی شب نما میتوانید از لینک های زیر استفاده نمایید.

محصولات پیشنهادی: لوستر برنز شاخه ای

محصولات پیشنهادی: لوستر برنز سرامیکی

محصولات پیشنهادی: لوستر برنزی کریستالی

محصولات پیشنهادی: لوستر سقفی برنزی

محصولات پیشنهادی: نمونه محصولات لوستر شاه عباسی

محصولات پیشنهادی: کنار سالنی برنزی

محصولات پیشنهادی: لوستر برنزی دوگل درشت

لوستر برنزی طبقه ای

نحوه قیمت گذاری لوستر های طبقه ای برنز

 لوستر های طبقه ای برنزی ، لوستر های کلاسیک و یا حتی لوستر های ریسه ای . به طور کلی این لوستر ها همان طور که از اسم آن پیداست ساختاری چند طبقه دارند . این دسته از لوستر ها برای فضاهای با ارتفاع سقف بلند مانند فضای مساجد و تالارها کاربرد دارد . قیمت لوستر چند طبقه با توجه به کریستال ، برنج و برنزی که در ساخت آن استفاده می‌شود ، تعیین می‌گردد . قیمت این لوستر ها از چند صد هزار تومان آغاز و حتی تا چند ده میلیون تومان هم ادامه دارد به صورتی که به عنوان مثال لوستر پنج طبقه ای که ارتفاع آن ۵ متر و به صورت ۵ طبقه ساخته شود با قیمتی حدود ۹۰ میلیون تومان در بازار لوستر به فروش می‌رسد .

لوستر کلاسیک برنز

لوستر های کلاسیک ساختی از جنس برنز دارند که با کریستال و حباب ترکیب می شوند و همین امر تا حد زیادی باعث افزایش قیمت لوستر کلاسیک می گردد . قیمت این دسته از لوسترها در حال حاضر !! از حدود ۸۰۰ هزار تومان تا حدود ۹ میلیون تومان می باشد .

لوستر برنزی

لوستر شاخه ای برنزی

قیمت لوستر شاخه ای شاید مقداری بیشتر باشد اما زیبایی این مدل از لوستر ها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید . لوستر شاخه ای با توجه به تعداد شاخه ها و جنس ساخت آن قیمت گذاری می گردد .  تعداد این شاخه ها از ۳ تا ۱۵ عدد می‌تواند باشد و قیمت تقریبی این دسته از لوستر ها از حدود ۵۰۰ هزار تومان آغاز تا ۵ میلیون تومان هم ادامه می یابد . لوسترهای شاخه ای هم مانند لوستر های کلاسیک از ترکیب کریستال ، برنج و برنز ساخته می شود و قیمت تقریبا بالاتری نسبت به سایر مدل های لوستر از جمله لوسترهای مدرن امروزی دارند .

لوستر برنزی

دلایل عمده برای تعیین قیمت لوستر برنز

1-جنس بدنه لوستر: جنس بدنه اصلی که در اصل باید از فلز برنج باشد، فروشندگان به جای استفاده از کلمه برنج از کلمه برنز استفاده می کنند، قطعا شما نیز به این امر واقف هستید که لوستر با وزنی حدود 10 تا 30 کیلوگرم چنانچه از فلز برنز ساخته شده باشد قیمتی بسیار متفاوت خواهد داشت، پس منظور از برنز همان برنج است. همانطور که می دانید فلز برنج نیز جز فلزات تقریبا گران محصوب می شود برای کاهش قیمت این محصولات از فلز آهن و آلومینیوم و دیگر فلزات در بدنه لوستر استفاده می شود که با توجه به درصد استفاده از این فلزات، قیمت تمام شده بدنه متفاوت خواهد بود. چند سال اخیر نیز استفاده از فلز آلومینیوم به تنهایی برای لوستر برنزی و لوستر لوکس به شدت رواج پیدا کرده است، قیمت شاخه های آلومینیومی به نسبت شاخه های برنجی تقریبا یک به پنج است.
2-آبکاری لوستر برنزی: نوع اول آب زرد که می توان به عنوان ارزانترین نوع آبکاری از آن نام برد. این نوع آبکاری به رنگ طلایی در اصلاح بی حال دیده می شود.نوع دوم آبکاری فورتیک است که به نسبت نوع اول از جلا و شفافیت بسیار بالاتری برخوردار بوده و کاملابراق است.نوع سوم آبکاری با طلای ناب 24 عیار است، در این نوع آبکاری به جای مواد زرد رنگ آبکاری از طلای 24 عیار استفاده می شود که طبیعتا در افزایش قیمت تمام شده محصول نقش بسزایی دارد.
3-کریستال های لوستر برنزی: کریستال ها از نظر شفافیت و ماندگاری در چند درجه تقسیم بندی می شوند که بالاترین کیفیت را طبیعتاٌ نوع درجه یک و بی کیفیت ترین آنها را نوع درجه نه دارند. هرچه از نوع با کیفیت به سمت پایین می آییم از کیفیت آن کاسته شده و نوع درجه آن به طور کامل پلاستیک فشرده می باشد.
همه مواردی که در بالا گفته شد در قیمت تمام شده لوستر برنزی تاثیر دارد و دقت کامل در خرید بسیار مهم است.

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787