ساخت و اجرای انواع پروژه های بزرگ با لوستر سازی شب نما

  • دوشنبه 25 شهریور 1398
  • 3780 نفر

گام اول در این انتخاب ابعاد فضایی است که قرار است محصول در آنجا نصب شود، این ابعاد شامل ارتفاع(از سقف تا کف) و مساحت مکان مورد نظر شماست.

نکاتی که ر ساخت و طراحی لوستر های بزرگ باید رعایت شود

گام اول در این انتخاب ابعاد فضایی است که قرار است محصول در آنجا نصب شود، این ابعاد شامل ارتفاع(از سقف تا کف) و مساحت مکان مورد نظر شماست. نکته بعدی میزان نور مورد نیاز برای محیط است، باید مشخص شود که آیا تمامی نور محیط باید از لوستر تامین شود و یا نورهای کمکی نیز برای این منظور در نظر گرفته شده است. رنگ دیوارها و کفپوش نیز یکی از موارد مهم در مشخص شدن نوع سرپیچ های لوستر و تعداد لامپ مورد نیاز استمرحله بعدی محسابه اس. محاسبه دقیق تعداد لامپ های مصرفی،نوع لامپ مصرفی، ابعاد لوستراست .بعد از بررسی این موارد وقت تصمیم گیری برای انتخاب بهترین نوع و جنس و مدل لوستر است که قطعا در این صورت به مشاوره تخصص نیاز دارید که با همکاران میتوانید در میان بگذارید.سپس بعد از انجام  زیر کار سازی های لازم سراغ طراحی هندسی و کامپیوتری لوستر می رویم که بعد از شناسایی مدل های مختلف لوستر به سراغ مواردی مانند: هماهنگی با محیط شما، دوام ( برای مناطق مرطوب و خشک)، زیبایی کار، عمر کار، تمیز کردن آسان و .... کارشناسان ما مورد توجه قرار می دهند، تا مکان شما به بهترین نحو ممکن انجام شود. 
لوسترهای شما توسط بهترین نصابان لوستر با سابقه بیش از 20 سال نصب لوستر انجام می شود و جای هیچگونه نگرانی نیست.
 

پروژه لوستر های بزرگ مانند مساجد چگوننه اجرا میشود

 ابتدا قبل از انجام هر کاری کارشناسان ما در مکان شما حضور میابند و بعد از بررسی های لازم اقدام به آماده سازی زیر کار پرداخته، که شامل: تقویت سازی سقف، برآورد تحمل وزن، متراژ زنجیر، برق کشی و.... عکاسان ما در محل شما حضور پیدا می کنند و تصاویر مورد نیاز را جهت طراحی 3D جمع آوری می نمایند. طراحی و مشورت با صاحب مکان انجام مبشود تا به نتیجه اصلی برای طرح مورد نظر صورت گیرد.

لوستر بزرگ

دلیل استفاده کردن از برنز در لوستر های بزرگ

در ساخت زیر کار دو نوع فلز بیشترین کاربرد را دارند، نوع اول فلز آهن است و همانطور که می دانید این فلز جز فلزات ارزان قیمت محسوب می شود. نوع دوم برنز است، مسلما قیمت این فلز به مراتب بالاتر از آهن است. به چند دلیل توصیه می شود از انتخاب زیر کار آهن پرهیز کنید، همانطور که می دانید آهن به مرور زمان دچار زنگ زدگی شده و از بین خواهد رفت، این مورد در شهرهایی که درجه رطوبت بالایی دارند سریعتر خواهد بود. نکته دیگر اینکه چنانچه از بهترین نوع آبکاری روی فلز آهن نیز استفاده کنید، جلا و شفافیت برنز را بدست نخواهید آورد. پس سعی کنید زیر کار لوستر را برنزی انتخاب کنید. قسمت بعدی انتخاب رنگ (نقره ای یا طلایی) و نوع آبکاری لوستر است، سه نوع آبکاری در ایران رواج دارد، که به ترتیب کیفیت می توان به آبکاری به اصلاح آب زرد ، آبکاری فورتیک و آبکاری با طلای 24 عیار اشاره کرد. در این بین نوع فورتیک توصیه می گردد ولی اگر به دنبال کاهش قیمت هستید می توانید نوع آب زرد را انتخاب کنید.

کریستال لوستر

کریستال لوستر

در حال حاضر فقط دو نوع کریستال در ایران وجود دارد، کریستال های چینی و کریستال های شرکت عصفور. کریستال های چینی خود به تنهایی در چندین درجه کیفیت ساخته می شود و نوع بی کیفیت آن کاملا از جنس پلاستیک ساخته می شود و لی نوع درجه یک آن بیشترین استفاده را در ایران دارد. کریستال های عصفور نیز با قیمتی تقریبا 3 برابر کریستال های چینی از دیگر انتخاب های شما برای لوسترتان است. پس حالا با در کنار هم قرار دادن اطلاعات فوق به این نتیجه می رسیم که می توان لوستری بزرگ با قیمتی مناسب بودجه مان انتخاب کنیم.

برنز چیست

برنز، آلیاژی از مس و قلع می باشد که در زمانهای قدیم در ایران بنام مفرغ مشهور بوده است به لحاظ كلی برنز به آلیاژهای مس به علاوه یك عنصر غیر از روی اطلاق می شود.جنس اصلی استفاده شده در شاخه های لوستر برنزی از جنس برنز است که تنوع زیادی از جهت شکل ظاهری دارند. رنگ برنز، مسی رنگ است که برای اصلاح این رنگ و دادن جلا به آن از انواع آبکاری روی آن استفاده می شود.

لوستر بزرگ

چه مکان هایی میتواند از لوستر بزرگ استفادده کنند

مکان ها و بناهای مذهبی مانند مساجد و امام زاده ها و حسینیه ها ، ساختمان هایی با سقف های بلند مانند منازل دوبلکس ، رستوران ها و تالارهای پذیرایی و همچنین مکانهای عمومی و تجاری که دارای سقف بلند و فضای باز هستند نیاز به لوسترهای بزرگ و چند طبقه دارند .

آشنایی با لوستر سازی شب نما 

کارشناسان صنایع روشنایی شب نما با توجه به فضای مشتری و نوع دکوراسیون محل ، کار طراحی و تولید انواع لوسترهای طبقاتی و لوسترهای بزرگ را با بهترین کیفیت و مناسب ترین هزینه انجام می دهند. انواع لوسترهای برنزی ، پروفیلی ، ترکیبی برنز و کریستال ، لوسترهای دایکاست ، لوسترهای ترکیبی برنز و سرامیک ، در رنگهای برنزی ، طلایی ، کروم ، نقره ای ، آنتیک و … را می توان طراحی و پیاده سازی نمود.

مشاهده نمونه پروژه اجرا شده در مسجد  بزرگ کرج

لوستر مسجد

لوستر مسجدی

ساخت و اجرا لوستر مسجدی

لوح تقدیر

لوستر,شستشو ,شستشوی لوستر برنزی,بردن لکه لوستر برنزی,چگونگی شستن لوستر,کدر شدن کریستال لوستر4,تمیز کردن حباب لوستر

اموزش شستشوی لوستر برنزی (برنجی )

اموزش شستن لوستر های برنزی و برنجی و کریستالی ؟ کدر شدن کریستال , سیاه شدن برنز | 09122621787 صنایع لوستر شب نما
لوستر برنزی ,لوستر کریستال,خرید لوستر ,لوستر دخترانه,مدل لوستر اتاق دخترانه,برنزی,قیمت لوستر,نکات خرید لوستر

نکات بسیار مهم برای انتخاب لوستر متناسب با فضای شما 2018 (لوستر شب نما )

نکات بسیار مهم در انتخاب لوستر متناسب با فضای شما , انتخاب لوستر متناسب با خانه شما , خرید اگاهانه لوستر | 09122621787 تولیدی لوستر شب نما
زاماک,لوستر برنجی,برنزی,لوستر برنزی,تفاوت لوستر برنزی,لوستر اصل,لاکچری,شیک,زیبا,جدید 2018

تشخیص لوستر های برنزی اصلی از تقلبی

چگونگی تشخیص لوستر های برنزی اصل از نمونه های تقلبی بازار, تشخیص لوستر های برنزی اصل, تشخیص جنس لوستر ها | 09122621787 صنایع لوستر شب نما

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس سال 1395

عکس های نصب لوستر در حرم حضرت عباس (ع) در سال 1395 , مراحل نصب لوستر در حرم حضرت ابالفضل (ع) در سال هزار و سیصد و نود و پنج | تولیدی لوستر شب نما 09122621787